onsdag 25 juni 2014

Jag är riktigt nöjd med mig själv faktiskt...

...för så seriös jag är med träning som jag är nu har jag då aldrig varit tidigare! :) Därför kommer det nog gå åt skogen kan tänka. Jag saknar dock att träna med andra, men jag känner mig lite för snål om tiden just nu, både min egen och andras. Sen är jag ju sådan att jag vill knåpa ifred på nya moment... smaka på dem lite, fundera och vända och vrida. Jag måste förstå helheten och själv tänka ut tillvägagångssättet, känna känslan. Jag må vara en usel hundtränare, långsam och envis - men jag är en urusel instruktör; hur i hela havet sätter man ord på en känsla?

I vilket fall som helst så går den lilla träningen vi får ihop per dag ganska bra. Jag försöker prioritera de nya momenten till Obans HtM-debut i juli och Juras fria följ. Hatmomentet fritt följ - blääää! 

Min son; hundviskaren :)


































Inga kommentarer: