tisdag 4 mars 2014

Mycket kooiker helt plötsligt!

Idag när den äldste sonen var på dagis packade jag in bebis, vagn och tre hundar i bilen för några timmar på Sundsvalls BHK i duggregnet. Jag gjorde tre godisspår till Jura för att hon skulle få göra något annat än att träna trix och två av dem fixade hon galant, det tredje gick hon som ett tåg i trots att fåglarna hunnit varit där och plockat korvbitarna :)

Lilla Skoja fick yrsa på medan jag tränade lite fladdrigt och okoncentrerat med Oban och dum som jag var så trodde jag att Jura kunde sitta uppbunden och titta på. Men hon hoppade jämnfota, välte hindret och skrek som en stucken gris så det var bara att stoppa in henne i bilen innan hon skadade det där förbaskade benet ännu mer :) 
Det där benet som vi fortfarande inte fått något svar om...















1 kommentar:

lisa sa...

Lillfian, hoppas hon blir bra, att veterinärerna hittar vad som är fel snart :/ !

Superfina bilder på fina vovvar!