lördag 25 januari 2014

Vinterlek!

Nu har det gått nästan två veckor sedan förlossning, kejsarsnitt och bloodpatch. Idag var andra dagen jag vågade mig ut runt åkrarna här med bebis i trygg omsorg hos farmor och jag hade faktiskt med mig kameran för en gångs skull då solen vågade sig strax ovanför trädtopparna. Oban är yster som en liten fölunge medan Jura inte alls är särskilt imponerad av snö och hon fryser väldigt lätt om tassarna har jag upptäckt :)




















Det känns som om vi (och då menar jag ju egentligen jag ;) ) börjar komma tillbaka till att få igång oss ordentligt igen. Bara jag läker klart kan jag dra igång på skidorna också! 
Det finns fortfarande massor av köksträning kvar med Jura men Oban behöver träna kedjor och fartigare moment, därför får han inte lika mycket huvudbry av inomhusträningen som Jura får. Jag skulle helst vilja hyra ridhuset här intill men det är tydligen dåligt med plats där den här vintern, typiskt :( Tack och lov för den lilla inomhushallen nere i Birsta iallafall!

1 kommentar:

Julia sa...

Vilka fina bilder! :D