måndag 19 september 2011

Kan det vara en idé?

LP2 Aussie Action's Black Nikita
Inspiration kan man aldrig få för mycket
av vid träning och denna lilla pärla och
hennes matte är ju en av de anledningar
att man trälar med allt detta plock som det
faktiskt är i hundträning :)

Jag har en pärm där det med stora bokstäver står TRÄNINGSDAGBOK och trots att jag tycker att jag tränar relativt ofta plitas det aldrig ner något i den. Därför ska jag försöka använda mig av internätet igen, det är ju en magnifik uppfinning och jag tror dessutom att saker och ting blir roligare om man kan klistra in en bild eller två ;) 
Så denna blogg är för min egen del och för de som gillar att lägga sig i andras träning (välkommet!) och det är mycket lättare att hålla ordning på datum och dylikt än att fippla med en massa papper i bokhyllan. Jag ger det ett försök iallafall! 

Inga kommentarer: